Carrolajsa

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Caroline - 13 oktober 2013 21:29

Jag var i stan med en vän innan och när vi gick in och fikade var det ganska fint väder men när vi gick ut igen ÖSTE regnet ner. Vi gick genom stan och när vi väl kom in droppade det av oss. Vi tänkte gå på bio men där gick ingen bra film så vi åkte till ett köpcentrum istället, det enda stället som hade öppet söndagkväll ;)
Vi tittade i lite butiker och jag shoppade en ny tröja innan vi kände att det var dags att åka hem och få på torra kläder :)
Nu blir det lite plugg innan det är dags att krypa ner i sängen. Hoppas att ni har haft en bra helg <3

Av Caroline - 13 oktober 2013 10:03

Då var det söndag :) Jag gillar söndagar, dels för att jag brukar ha trevliga saker planerade då och har jag inte det är det en perfekt dag att göra sådana saker som man måste göra. Dessutom är det dagen innan en ny vecka börjar som innebär skola och nya möjligheter. Idag är det dock inte så fint väder, det känns verkligen höst idag och det är lite tråkigt för jag är grymt sugen på att bada, och då menar jag i havet. Jag fick knappt gjort det i somras så jag funderar faktiskt på att ta mig ett dopp, än så länge är det inte försent ;)
Det blir inget bad idag åtminstone för jag ska till kyrkan snart och i eftermiddag blir det häng i stan med en vän.

Hoppas att ni får en bra söndag <3


 
Den här bilden tog jag när jag var på stranden i somras, dock så ser det nog inte lika skönt ut nu ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards