Carrolajsa

Alla inlägg den 20 maj 2020

Av Caroline - 20 maj 2020 23:18


Det är så skönt när en röd dag infaller mitt i veckan, då blir det som att man får en extra fredag. Jag jobbar på fredag så får ingen långhelg så har därför njutit extra av att det känns som fredag idag. Just nu har jag väldigt mycket att göra på jobbet och en del saker utanför mitt vanliga jobb som ska fixas så känner mig väldigt upptagen. För att orka med allt är det viktigt att hämta energi, både genom att vila och genom att göra saker man tycker är kul. Idag har jag gjort det senare. Efter jobbet åkte jag nämligen hem till en kompis för att grilla och sitta och prata några timmar. Perfekt sätt att tanka energi.

Imorgon är min plan att träna lite, sova ut och träffa en vän. Lite av allt som får mig att må bra, perfekt <3

Hoppas allt är bra med dig och att du har tid att unna dig något som får dig att må bra. Kram!

Magisk himmel ikväll <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards