Carrolajsa

Alla inlägg den 4 maj 2020

Av Caroline - 4 maj 2020 20:23


Då är vi igång med en ny vecka och den har börjat på bästa sätt! Jag har haft en bra dag på jobbet, har typ ont i mina kindmuskler efter att ha skrattat och pratat mycket. Två vänner till mig började på min avdelning idag så har hjälpt till lite med introduktionen. Känns så skönt att ha personer man är nära så man har någon att prata av sig hos när något händer <3

Efter jobb mötte jag upp en annan vän för att åka på lägenhetsvisning. Min kompis ska köpa lägenhet så vi var ute för att reka. Den var väldigt fin så det är en stark kandidat.

Nu ska jag hem och fixa ett par saker innan jag hoppar i säng. Är så trött idag!

Hoppas du har haft en bra dag, kram!

Möttes av detta när jag kom ut i morse. Det till och med luktade vår, fantastiskt!
(sen att det inte höll i sig utan att det har ösregnat hela dagen är en annan femma hehe)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards