Carrolajsa

Alla inlägg den 8 maj 2020

Av Caroline - 8 maj 2020 22:17


Det här har varit en lååång dag. Hade egentligen inte jättemycket att göra på jobbet men det har varit så många som har varit inne på mitt kontor de senaste dagarna och frågat saker så jag har hamnat efter i mitt eget jobb haha. Klagar dock inte, tycker det är jättekul att hjälpa folk.

Idag har varit en sorglig dag, en av mina favoritmänniskor på jobbet slutade idag. Vi började samtidigt och har gått igenom mycket. Vi har skrattat, gråtit och utvecklats tillsammans. Det är inte sista gången vi ses men kommer vara tråkigt att inte ses varje dag <3

Men till det positiva: det är helg, igen. Ska träffa en kompis och gå en promenad imorgon men annars har jag inte något planerat. Ganska skönt ändå för behöver sova efter denna intensiva vecka.

Hoppas du får en fin helg, kram!

Promenerade från jobbet till spårvagnen idag, så skönt att få känna kvällssolen i ansiktet!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards