Carrolajsa

Alla inlägg den 18 november 2017

Av Caroline - 18 november 2017 16:45


Jag ÄLSKAR inredning och längtar tills jag flyttar mer permanent så jag kan inreda det hur jag vill. Jag ser fram emot att ha ett ljust kök med köksö, ett mysigt sovrum med en stor säng, ett snyggt badrum med marmor, en stoooor walk-in-closet och en mysig balkong. Åh vad jag längtar!

 

   

Av Caroline - 18 november 2017 05:10


God morgon!

Idag blev det en tidig morgon för mig, klockan ringde 3.45, för idag väntar en resa till Lyon. Vi var där en sväng i början av vår tid här i Genève men eftersom vi inte hann se så mycket (mer än ett fantastisk köpcentrum) så tänkte jag ta mig dit igen. Det tar ca två timmar med buss från Genève och det kostade mig 100 kronor tur och retur så kände att det var värt det. Har dessutom en lista på saker jag behöver inskaffa så det var ytterligare en bra anledning till att åka.

Det kommer bli en lång dag för jag är inte hemma förrän vid midnatt men det är det värt. Hoppas ni får en bra lördag, kram!

För ca två månader sedan när vi var där :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards