Carrolajsa

Alla inlägg den 12 november 2017

Av Caroline - 12 november 2017 21:47


God kväll!

Idag har varit en lugn dag. Har gått mellan sängen och soffan och sett film/serie samt läst. Eftersom jag var iväg hela dagen igår fick jag lida för det idag så har haft ont i hela kroppen och varit helt stel. Gjorde en kraftansträngning och dammsugade samt tvättade golvet i köket och badrummet men det var vad jag klarade idag.

Nu blir det snart sängen så jag är pigg inför den kommande veckan. Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Gick förbi den här söta butiken igår. De säljer kakor/kolor i lösvikt. Första gången jag handlade i den butiken var i Paris och tycker den är så mysig så var tvungen att handla där igår.

Köpte en chokladkaka som jag avnjöt idag när jag läste en bra bok.

Av Caroline - 12 november 2017 16:03


Igår var jag som sagt i Anncey och det var himla fint. Staden är till stor del omgiven av berg och det ger en väldigt speciell känsla. Där fanns också en massa fina caféer, butiker och gränder. Tänker att bilderna kommer tala för sig själv. 



                       

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards