Carrolajsa

Alla inlägg den 5 november 2017

Av Caroline - 5 november 2017 18:34


I förmiddags var jag på bio och såg "the Wave" om en tsunami som skedde i Norge. Filmen visades för att uppmärksamma "world tsunami awareness day" som är idag. Filmen var väldigt sorglig och hemsk men väldigt bra.

Efter filmen gick jag till moderna museet och tittade. På väg till spårvagnen var jag inom en matmarknad och handlade frukt. Väl hemma fixade jag matlådor, jobbade vid datorn och nu tänkte jag läsa. Här är ganska ruggigt väder men har tänt ljus så det blir nog snart varmt.

Imorgon väntar jobb och en väldigt busy vecka. Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Sign, precis vad jag skulle behöva nu i de olika vägskälen jag står inför...

Av Caroline - 5 november 2017 08:31


God morgon!

Idag öser regnet ner här i Genève men det gör inte så mycket för har bara inomhusaktiviteter inplanerade idag. Först väntar bio nu på förmiddagen och sedan ska jag till ett museum.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards