Carrolajsa

Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Caroline - 25 maj 2016 20:59


God kväll! 


Nu är jag helt slut i rutan. Idag har jag hunnit med plugg, uppsatsdiskussion, handling, promenad, städning, jobb vid datorn och lite plugg till. Ska snart avsluta och lägga mig och läsa en stund. Har för första gången på länge börjat läsa en "riktig" bok, alltså en bok som inte innehåller juridik hehe. Känns alltid lite märkligt att läsa en bok utan att känna någon press om att man måste lägga allt man läser på minnet. 


Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


 

I ett av rummen i skolan står den här mannen. Byggnaden som skolan ligger i

är ett gammalt televerk så jag vet inte om han ska gestalta en arbetare från den tiden.

Kan dock berätta att när man sitter och pluggar ser man dockan i ögonvrån

och jag har mer än en gång trott att det har varit en riktig person ;) 





Av Caroline - 25 maj 2016 09:12


God morgon! 


Idag ser ut att bli ännu en fin dag, skönt! Igår bestod min dag av plugg och träff med mamma och mormor. Vi var ute och gick, var och handlade, fikade och åt middag utomhus (min första i år tror jag). Mysigt <3 


Idag blir det plugg. Ska in till skolan en sväng och träffa en vän för att prata uppsatser. Ikväll tror jag att storhandling står på schemat. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


  Inhandlade nya flip-flop igår så nu är jag redo för sköna dagar på stranden :) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards