Carrolajsa

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Caroline - 3 maj 2016 21:04


Så himla skönt väder det har varit idag! Har pluggat i princip hela dagen men jag kände att jag ville ta vara på det fina vädret så det har blivit två promenader och en cykeltur, så himla skönt. Förutom de aktiviteterna har jag jobbat på min uppsats samt förberett en redovisning. Ska ha metodredovisning imorgon så vi får se hur det går. Ska dock inte prata så länge så det borde inte bli några problem. Nu ska jag öva lite innan det blir sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 



Endast mascara, håret i fläta som blev till "lockar".

Skönt när man inte ska något speciellt för då måste man inte anstränga sig en massa ;)  



Av Caroline - 3 maj 2016 09:45


God morgon! 


Så skönt att vakna upp till sol och fågelkvitter. Jag har precis lämnat av min pojkvä vid bussen samt promenerat en stund men nu blir det plugg. Ska förbereda morgondagens redovisning och fortsätta skriva på min uppsats. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


  Jag har valt att skriva min uppsats om regleringen om adoption, inte utan att man tänker lite extra på de här godingarna då <3 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards