Carrolajsa

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Caroline - 13 maj 2016 15:15


Jag älskar inredning, små saker kan lyfta ett helt rum. Något som verkligen kan ändra karaktären på ett rum är tavlor. Har man en fin tavla behöver man inte så mycket mer. Jag var inne på en hemsida häromdagen som hade så fina tavlor. Fastnade för några som föreställde en zebra och en solnedgång i vad som såg ut som Afrika. Kunde knappast bli bättre för min del! Dessutom är tavlorna handmålade vilket känns lite extra speciellt. Blir alltid imponerad över människors förmåga när jag ser sådana saker. 


Är ni sugna på en ny fin tavla har jag fixat en rabattkod så att ni får 20% rabatt hos feelhome. Ange koden "feelhome20%" i kassan. 

 

 

Två av mina favoriter:

 http://www.feelhome.se/produkt/red-sunset/

 http://www.feelhome.se/produkt/black-and-white-zebra/ 

 

 

I samarbete med http://www.feelhome.se/

Av Caroline - 13 maj 2016 10:25


Den här veckan har gått så himla snabbt, känns som att det precis var fredag... Idag blir det plugg hela förmiddagen, måste ta bort en del av det jag har skrivit för att hålla mig inom ordbegränsningen. Alltid lika jobbigt...

I eftermiddag ska jag till stan och uträtta ett par ärende och ikväll blir det middag och biljard med en vän. Känns som att det här kommer bli en bra dag. Hoppas ni också får en bra dag, kram! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards