Carrolajsa

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Caroline - 24 april 2016 18:29

Jag är så himla trött! Klockan är inte ens 19 men jag hade lätt kunnat gå och lägga mig nu. Problemet som uppstår om jag lägger mig för tidigt är att jag vaknar supertidigt och då blir det en ond cirkel av det hela. Ska försöka orka plugga en stund till och städa lite så blir det kanske lagom sen hehe. Inte lätt att vara trött... 


Vilket tråkigt väder vi har haft idag. Det var strålande sol när jag vaknade men var ute och gick en sväng och precis när jag stängde dörren om mig började det hagla en massa och sedan har det ösregnat till och från hela dagen, inte så kul. Känns som att våren har det lite tufft, många motkrafter som gör det svårt. Snart hoppas jag dock att den är här på riktigt och att det blir varmt och skönt. 


Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, kram! 



 



Av Caroline - 24 april 2016 12:16





 

Hejsan vänner! 


Hoppas ni har haft en bra helg so far. Min har bestått av lite blandade aktiviteter. Exempelvis har jag varit lite händig och bytt ringklocka på min cykel, pluggat en del, varit på bio, promenerat, tittat lite på tv; ja lite av varje. 


Vi var och såg den nya Djungelboken i fredags, en mycket trevlig film. Den var väldigt fint gjord och trots att jag inte har den gamla varianten helt färsk i minnet tror jag att de har ändrat historien lite men inte på ett sätt så att det förstörde. Det är helt klart en sevärd film! 




Idag väntar mycket plugg och lite jobb vid datorn. Har en hel del att göra samt förbereda inför veckan som kommer. Hoppas ni har en bra dag, kram! 




     

        


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards