Carrolajsa

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Caroline - 3 april 2016 20:29


God kväll! 


Jag lyckades ta mig ur min "slökänsla" och har fått gjort en del idag. Har börjat förbereda både manus och min power point inför fredag så det känns skönt. Tog även en långpromenad för att rensa tankarna lite och nu ska jag snart krypa ner i soffan och se ett avsnitt av någon serie. Följer ingen "aktuell" serie utan ser om gamla, perfekt om man behöver ha en paus men inte har tid att se en hel film. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 
Har glidit runt i min sköna "juriststudenttröja" idag, perfekt att ha när man är hemma :)




  

Av Caroline - 3 april 2016 13:02


Hejsan svejsan! 

Då var söndagen kommen och jag känner mig sådär söndagsseg. Helst av allt hade jag velat ligga i sängen under täcket hela dagen och se film men jag har lite annat som måste göras. Har en viktig redovisning nästa vecka som jag måste komma igång med. Dessutom är instruktionerna lite oklara så jag måste försöka tolka dem också hehe.


Igår var vi ett gäng kollegor som var ute och hade det trevligt. Först var vi och tävlade på ett ställe som man nästan kan likna lite vid "Fångarna på fortet" på så sätt att man ska klara olika utmaningar. Man jobbar i lag och självklart vann mitt lag. Vi körde tjejerna mot killarna så killarna var lagom roade efteråt och kom med en massa ursäkter. Dock vann vi med över 1000 poäng så deras försök var inte till någon hjälp hehe. Efter tävlandet begav vi oss till en restaurang där jag åt en god pasta med tryffel och champinjoner, mums.


Jag hoppas ni har haft en bra helg än så länge och att ni får en trevlig söndag, kram!   


  Vårt tjusiga diplom ;) 






Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards