Carrolajsa

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Caroline - 14 maj 2016 18:38


God kväll vänner! 


Gårdagen och den här dagen har bara rusat förbi. Igår var jag iväg och uträttade några ärende och sedan bar det hem till en vän på middag. Vi satt ute och åt och drack gott innan vi åkte in till stan för att spela biljard. Jag trodde jag skulle vara urdålig men det gick faktiskt ganska bra och var roligare än jag trodde. Vi avslutade kvällen med en drink, lite mer skitsnack och livemusik. Mycket trevligt!


Idag har jag varit på loppis och fyndat lite småsaker, lagat mat samt pluggat en del. Ska plugga en stund till innan det blir Eurovision. Helt okej lördag med andra ord :) 


Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


Ingen av oss var så pålästa på biljardregler så vi hittade på några egna regler ;)


 
   
Det börjar snart likna en uppsats...




Idag stod vegetarisk lasagnette på menyn och resultatet blev helt okej.


  



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards