Carrolajsa

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Caroline - 8 augusti 2015 22:54

God kväll!

Förutom plugg idag blev det ett spontanbesök till en marknad. Farmor och farfar kom och frågade om jag ville med och en stund efter det bar det av. Det var de sedvanliga marknadsstånden med diverse saker men jag fyndade en portabel laddningsgrej till telefonen och en necessär. Såklart blev det lite fika också.

Kvällen har jag ägnat åt plugg. Mitt dokument börjar sakta likna något och jag börjar få koll på allt jag vill ha med. Vi får väl se hur det går imorgon när jag ska få klart det... Jag har försökt prata med min pojkvän också. För tillfället befinner han sig i Sydafrika och internetuppkopplingen är inte den bästa om man säger så. Det gäller att ha mycket tålamod...

Nu ska jag dock bege mig mot sängen. Är helt slut och måste vara hyfsat pigg imorgon så att jag kan slutföra uppgiften. Hoppas ni har en bra lördag, god natt!

Vad hade man gjort utan dessa pappersflikar? ;)

Av Caroline - 8 augusti 2015 12:53

Hej!
Då var det lördag och jag har "semester". Det blev dock inte mycket till sovmorgon för sov inte så bra i natt men jag behövde åtminstone inte stressa iväg till något. Jag har pluggat hela morgonen och förmiddagen men ska snart åka iväg en stund. Kan ju vara bra med en liten paus innan jag fortsätter pluggandet. Blir nog lite pluggande på vägen dock, det gäller ju ändå att utnyttja tiden till max ;)

Nu ska jag göra mig i ordning men jag hoppas ni får en bra lördag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards