Carrolajsa

Alla inlägg den 29 september 2014

Av Caroline - 29 september 2014 21:23

Hej!
Idag var det seminarie som gällde, om förorenade områden, väldigt intressant men en hel del att hålla reda på. Efter seminariet hade jag bestämt att jag skulle åka och möta upp min mamma och mormor men den planen gick i stöpet... Det var nämligen strul med tågen, igen, så trafiken stod stilla och jag blev fast i Lund. Såklart skulle de pricka in den dagen jag verkligen ville åka och även den enda dagen jag inte hade bok med mig så att jag kunde plugga. Jag hade två timmar att fördriva innan bussen hem skulle gå så det blev till att gå tillbaka till skolan och skriva ut lite lagar och andra papper. Eftersom jag tog bussen och inte tåget fick jag ta mig en kvällspromenad ner till tågstationen och hämta min cykel.
Förutom dessa extraaktiviteter som skånetrafiken skapade har jag bara pluggat. Det är drygt en månad kvar till tentan och det börjar kännas...
Nu ska jag läsa lite till men sedan blir det sängen.
Ha det fint!

Jag har sol hela eftermiddagen och kvällen på min sida av huset. Lite smått irriterande ibland när solen lyser in och bländar en men det vägs upp av att jag får se himlen bli väldigt fin när det är dags för solen att gå ner.

Av Caroline - 29 september 2014 08:48

Viktiga ord! De borde alla försöka följa. Lev livet så som du vill och inte så som andra tycker att du ska.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards