Carrolajsa

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Caroline - 18 september 2014 22:28

Idag har jag haft bra hjälpmedel i min kamp att bli kvitt förkylning och feber: god lunch med fina Victoria, sol, mycket att läsa så att jag tvingades ligga stilla för att utföra detta och saker att fixa på datorn som också ledde till att jag satt stilla. Så efter denna dag borde det bara bli bättre ;)
Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag sova och förhoppningsvis vaknar jag inte en gång i timmen den här natten.
God natt!


Tack vare detta tog jag mig igenom dagens redovisning utan att tappa rösten eller behöva ha rinnande näsa ;)

Mums säger jag bara!

Försöker fundera ut nästa tatuering...

Och drömmer mig bort och in i en egen lägenhet...

Av Caroline - 18 september 2014 18:00

Jag älskar verkligen att resa. Att vidga sina vyer och se andra delar av världen är en fantastisk möjlighet och ett privilegier. Förutom att det är kul att se andra delar av världen så kan man lära sig så mycket genom att resa. Det kan vara allt från kulturer, språk, historia och geografi. Senast jag var iväg var mars, då jag var i Kenya och tanken var att jag skulle åkt nu i somras men det blev inte av. Jag har blivit erbjuden att följa med till Frankrike nu i höst och det hade ju verkligen inte varit fel men tyvärr krockar det med min tenta så Frankrike får tyvärr vänta. Men vem vet vad nästa år har att erbjuda ;) 


     
Paris

   
Berlin 

   
London

   
Granada, Spanien 

     
Kenya

 

Stockholm 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards