Carrolajsa

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Caroline - 12 september 2014 22:37

Idag har jag fått en hel del saker gjorda. Jag började dagen med terminens första seminarie och efter det drog jag på shoppingtur. Jag behövde fixa nya hörlurar, skor och lite annat smått. När jag gick där i alla dessa butiken kämpade jag med verkliga i-landsproblem så som att jag inte hittar den perfekta väskan eller ett par bra höstskor som passar. Så viktigt men egentligen så oviktigt...
Det blev i alla fall nya hörlurar, nya skor, vantar och kofta. Med andra ord är garderoben redo för hösten, även om inte jag är det.

Väl hemma blev det plugg, matlagning och ett plötsligt infall av lust att möblera om rummet. Så nu ligger jag här i min sköna säng fast på ett helt nytt ställe i rummet ;)
Nu blir det lite kvällsläsning om offentlighetsprincipen innan jag ska sova. God natt <3

Tre par gamla skor åkte ut och in åkte det här snygga paret :)


Det var en fin morgon, det känns alltid så lovande när man får vakna upp till solen!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards