Carrolajsa

Alla inlägg den 15 april 2020

Av Caroline - 15 april 2020 18:19


I morse vaknade jag en kvart innan klockan skulle ringa. Vanligtvis är det ganska skönt men idag skulle den ringa kl.5 vilket är tidigt som det är så då vill man ogärna vakna innan hehe. Jag har dock känt mig ganska pigg och med lite kaffe i systemet har dagen löpt på bra.

Efter jobb åkte jag in en sväng till stan. Försöker ju undvika att vara där just nu så när jag väl åker in passar jag på att göra flera ärenden. Idag skulle jag hämta ut två paket, handla mat och reklamera två varor. Är på väg hem nu och ska laga mat så fort jag kommer hem, är så hungrig. Håller på med kyl- och frysrensning just nu. Idag blir det thaiinspirerad grönsaks- och quronblandning. Kvällen ska jag ägna åt att söka jobb och skicka iväg ett par mejl.

Hoppas du haft en bra dag, kram!

Min bästa vän vissa dagar ;)

Igår stod detta på menyn: rädisor, rösti, sallad och vitlöksstekta champinjoner. Rensning kan verkligen ge smarriga middagar.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards