Carrolajsa

Alla inlägg den 8 april 2020

Av Caroline - 8 april 2020 21:16


Idag är det fredag, för mig åtminstone hehe. Jag är ledig imorgon och sedan är det påsk. Jag ansökte om ledigt när jag trodde att jag skulle kunna åka till Skåne. Nu blir det ju ingen resa ner pga jäkla Corona så övervägde att dra tillbaka min ansökan. Efter att funderat fram och tillbaka bestämde jag mig för att ändå vara ledig. Har en del att göra så tänkte att det inte skadar med en ledig dag.

Mina planer för morgondagen är sjukgymnastik, promenader, städ och jobbsökning. Vill få klart alla tråkiga saker innan helgen så att jag kan njuta sen.

Nu blir det dock snart sängen, är så himla trött efter två intensiva dagar på jobbet. Hoppas du haft en bra dag, kram!

Mr espresso har varit min trogna följeslagare den här veckan ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards