Carrolajsa

Alla inlägg den 27 januari 2020

Av Caroline - 27 januari 2020 21:19


Då var vi igång med en ny vecka. Förra veckan var ingen höjdare. Jag hade ganska mycket ångest trots att inget speciellt hade hänt. Jag brukar inte ha det men ibland kommer den som en ovälkommen gäst. De senaste 1,5 åren har varit ganska tuffa och hösten som gick var extremt jobbig så har lite att återhämta mig från. Man måste tillåta sig att må dåligt och bara ta sig igenom det.

Den här veckan kommer bli betydligt bättre än förra. Efter en lugn helg känner jag mig bättre och har mycket att se fram emot i veckan. Jag inledde den med en utelunch med ett gäng fd kollegor som också har blivit kära vänner vilket känns som det ultimata sättet att inleda en vecka. Efter jobbet gick jag på yoga och nu under kvällen har jag haft ett volontärpass.

Ska hoppa i säng snart och ladda inför en ny dag. Hoppas du haft en fin dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards