Carrolajsa

Alla inlägg den 3 januari 2020

Av Caroline - 3 januari 2020 14:30


Här kommer en tillbakablick på andra halvan av mitt 2019. 


Juli 


       

Juli förde med sig semester bl.a i skärgården, en resa till Kiev, besök på stranden och födelsedag. 


Augusti 


     

I augusti besökte jag Norge, njöt av sommarsverige och mindes mindre roliga saker. 


September 


       

I september njöt jag av sommarens sista glans, drack prosecco på en takbar och var på utbildning i Göteborg. 


Oktober 


     

I oktober kom hösten med besked och jag jobbade mest. Hann dock med ett par promenader och en aw. 


November 


       

November var en väldigt mörk månad, både bokstavligt och bildligt talat, men det fanns vissa ljuspunkter. Jag fikade med en kompis, var på adoptionsmöte, fick besök av mamma och flög vindtunnel vilket gav extrem träningsvärk.


December 


       


December bjöd på en resa till Island, julfirande och brunch med mina fina vänner <3 


2019 var inte det bästa året jag har haft på länge, tvärtom var det ett ganska tungt sådant. Men jag har rest en del, umgåtts med mina vänner och hittat på nya saker. Tre saker som jag älskar. Även om det har varit mycket jobbiga saker får man hänga fast vid de positiva och se framåt. Nu ser jag fram emot 2020 och hoppas på att detta blir ett år då saker och ting går min väg. Livet är inte lätt men jag hoppas att mitt ska bli lite lättare än vad det har varit hittills. 2020, jag är redo för dig! 








Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards