Carrolajsa

Alla inlägg den 26 mars 2019

Av Caroline - 26 mars 2019 07:03


Jag lever hehe. Har varit bortrest hela helgen och igår hade jag en fullspäckad måndag. Vi hade en fantastisk helg och igår var det tillbaka till verkligheten. Hade en smått kaosig dag på jobbet igår och hela dagen gick så galet snabbt.

Idag väntar jobb och ikväll väger det mellan en shoppingtur eller städning. Vi får se hur det slutar ;)

Även om dagen var smått kaosig igår så var den så bra. När jag kom till jobbet möttes jag av ett jättefint mejl av en kollega och personer kom in och frågade mig om massa jobbsaker. Det tillsammans med att jag var övertrött och hade bra feeling från helgen gjorde att jag gick ut och sprang när jag kom hem. Det tillhör inte vanligheterna men det var så skönt! Vädret var också härligt, dock ganska kallt.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards