Carrolajsa

Alla inlägg den 2 mars 2019

Av Caroline - 2 mars 2019 18:20


Idag har jag varit hemma hela dagen. Har varit helt slut på senaste tiden så kände att jag behövde en slappdag hemma. Förutom att se film och sova har jag gjort lite nytta genom att tvätta och plocka undan här hemma. Ikväll blir det hemmaspa och melodifestivalen, känns helt lagom. 


Hoppas ni har haft en fin lördag! 


 

Idag är det drygt ett år sedan jag blev sambo. Det var ju ganska kortvarigt dessvärre men jag trivdes väldigt bra med det. Det var nog inte helt ömsesidigt men det är ju inte för alla. Jag vet flera som inte vill bo med någon annan men jag gillar det. Jag älskar att ha någon att komma hem till, någon att dela allt med, någon att somna bredvid och vakna bredvid. Jag ser fram emot den dag jag får dela mitt liv med någon igen <3



Av Caroline - 2 mars 2019 11:43


Igår efter jobb åkte jag in till stan en sväng för jag skulle hämta ett paket och lämna tillbaka ett par saker. Mina planer för resten av kvällen var att tvätta, ha hemmaspa och städa. Jag hann dock bara sätta igång en maskin tvätt och sedan däckade jag i soffan haha. Vaknade vid 21.20, hängde upp tvätten och hoppade i säng. Glamourous life ;)

Idag ska jag inte göra så mycket. Känner mig småkrasslig och har ont i kroppen så ska bara vara hemma och hoppas det går över.

Hoppas ni får en fin lördag, kram!

Word

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards