Carrolajsa

Alla inlägg den 13 december 2018

Av Caroline - 13 december 2018 18:28


I morse var det fortsatt strul med kollektivtrafiken men inte lika mycket som igår så det var ju bra. Idag var andra kursdagen vilket var väldigt intressant och trevligt. Dels är det trevligt att träffa notarier från andra domstolar, dels är det också väldigt trevligt att träffa notarier från Stockholm som jobbar på andra avdelningar. Vi var ganska många som började samtidigt men på olika avdelningar så vi har i princip bara träffats på kurser dessa månader så då får man passa på att prata. Idag på lunchen blev det mycket prat om barn och bröllop vilket alltid är kul. Smärtade lite i hjärtat eftersom detta är något jag själv längtar efter men som är längre bort än någonsin men det är ändå kul att prata om.

Nu har jag precis varit en sväng på ett köpcentrum (är på jakt efter en speciell sorts platsblomma men det verkar svårt att hitta...) men är nu på väg hem. Ikväll är planen att se film, måla naglar och planera nästa vecka. Känns lagom ansträngande.

Hoppas ni får en fin kväll, kram!

Det snöade massor i morse när jag väntade på tåget...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards