Carrolajsa

Alla inlägg den 18 november 2018

Av Caroline - 18 november 2018 17:59


Ja idag gick jag och en vän vilse på en kyrkogård haha. Sägas ska att det finns ca 100 000 gravplatser (!!) och det är ett stort område. Vi gick där ett par timmar och det tog aldrig slut. Det gick till och med en buss genom kyrkogården för att den är så stor. Till sist kom vi ut fast på helt andra sidan men då kunde vi åtminstone ta hjälp av Google Maps och hitta tillbaka till tunnelbanan. Vi fick en bra promenad och mycket frisk luft så det var åtminstone bra. Det var dock väldigt kallt och tillslut kände vi inte våra fingrar, fick använda nästippen för att kunna kolla maps, det var nog en syn. Denna gravplats, Skogsgravplatsen, finns med på UNESCOs världsarvslista så det var kul att se.

Väl tillbaka i stan blev det en tur för mig i några butiker för jag hade ett par saker att inhandla. Nu är jag på väg hem och ska njuta av det sista av kvällen.

Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards