Carrolajsa

Alla inlägg den 11 november 2018

Av Caroline - 11 november 2018 19:47


Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag låg kvar i sängen ett par timmar efter att jag hade vaknat och läste gamla meddelande/tittade på gamla bilder som jag inte borde. Vet att jag mår dåligt av det men ändå kan jag inte låta bli, ibland är vi människor korkade...

Några näsdukar senare bestämde jag mig för att rycka upp mig och göra något av dagen. Jag satte igång en maskin tvätt och fixade frukost innan jag bäddade ner mig i soffan och stannade där några timmar. Vi har haft så tråkigt väder idag så man var inte så lockad av att gå ut...

Framåt kvällen trotsade jag ändå vädret och gick ut. Skulle handla lite samt skicka tillbaka ett paket. När jag ändå var ute passade jag på att ta en promenad i regnet, lika bra när man ändå var ute. Nu har jag förberett matlådor, satt igång en maskin tvätt till och bytt sängkläder. Ska snart lägga ansiktsmask och duscha innan jag ska krypa ner i min nybäddad säng och läsa.

Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards