Carrolajsa

Alla inlägg under mars 2018

Av Caroline - 22 mars 2018 20:02


Idag har jag varit och gett blod, tycker det känns självklart att göra det när man är frisk nog att göra det.

Efter det gick jag en sväng på stan, har pluggat lite och legat i sängen och sett på en serie.

Imorgon blir det en tidig morgon för då ska jag på frukostevent. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Cosy

Av Caroline - 21 mars 2018 20:22


God kväll!

Idag har jag haft en slappdag. Jag började dagen med frukost i sägnen framför ett par filmer. Efter några timmar blev jag uttråkad så då gick jag ut på promenad, handlade och hämtade ut paket. Väl hemma fick jag ett sug efter att baka så det fick det bli. Halvvägs in i jäsningen av kanelbullarna kom jag dock på att vi inte har någon kavel, sådär smidigt hehe. Fick improvisera och använda en flaska, smörkniv och händerna. Förutom kanelbullar blev det vetebullar.

Nu under kvällen har jag städat lite och provat kläderna som paketen innehöll. Nu väntar jag på att min pojkvän ska komma hem så jag får lite sällskap.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 20 mars 2018 15:15


Jag är den typen av person som sällan har en önskelista kring jul och födelsedag. Just nu önskar jag att jag hade fyllt år för jag har en gedigen önskelista hehe. Den innehåller bland annat några väskor och smycken, inte så oväntat kanske, som är så himla fina! Får kanske ge min själv en present en dag ;) 


  Den röda saken till höger är en lampa i formen av en väska, såååå himla häftig!


Älskar också armbandet från Edblad till vänster om den röda lampan. 


Det gröna ägget från Åhlens hade passat perfekt in i lägenheten, grönt och guld ;) 


Av Caroline - 20 mars 2018 08:42


God morgon!

Vaknade till snötäckt mark, igen. Vill faktiskt ha vår nu...

Igår fick jag in en inlämning och idag ska den andra in. Har skrivit det mesta så idag blir det till att läsa igenom och se över alla detaljer.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Det är åtminstone klarblå himmel, alltid något!

Av Caroline - 19 mars 2018 13:34


Igår var vi som sagt i Linköping och hälsade på delar av min pojkväns familj. Var ett tag sedan jag träffade dem så det var väldigt trevligt. För ovanlighetens skull var det knappt strul men tågen så vi var hemma i tid.

Idag är det bara plugg som gäller. Har hemtenta just nu som ska vara inne imorgon samt en opponering som också ska vara inne imorgon så har att hitta på. Senare i veckan har jag dock lite roligare saker inplanerade så får se fram emot det.

Hoppas ni får en bra start på veckan, kram!

Sverige har många fina platser!

Av Caroline - 18 mars 2018 07:35


God morgon!

Igår hade vi en himla mysig dag. Min pojkväns pappa med familj kom hit. Vi fikade, gick en sväng på stan och sedan avslutade vi med middag.

Nu sitter vi på tåget som ska ta oss till Linköping där vi ska hälsa på en annan del av min pojkväns familj.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

En väldigt fin morgon!

Av Caroline - 16 mars 2018 23:12


Idag har jag fått så mycket gjort. Jag har lämnat in en uppgift, storstädat hela lägenheten, skrivit på nästa inlämning och firat min pappas födelsedag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa. Imorgon får vi besök av en del av min pojkväns familj vilket ska bli väldigt trevligt. Hoppas ni får en bra helg, kram!

Älskar när allt känns rent!

Av Caroline - 15 mars 2018 21:08


Idag har jag verkligen haft fullt upp. Jag har pluggat, tvättat, gjort knäckebröd, varit och hämtat ut paket, städat och pysslat. Älskar dagar då man hinner mycket!

Nu ska jag plugga lite till innan det blir sängen. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards