Carrolajsa

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Caroline - 5 februari 2017 23:32

Då har jag varit hemma i två dagar, känns nästan som att jag inte varit borta. Jag har haft en bra helg. Idag blev det besök i kyrkan och fika hos farmor och farfar. Vi lämnade av min pojkvän vid tåget vid 17 och resten av kvällen har jag ägnat åt städning. Jag försöker få ordning på allt. Hade ju en hel del saker med mig hem och har massa post att sortera osv. Börjar dock få ordning på det, innan såg det ut som att en orkan dragit över mitt rum men nu är det bättre så det ser ut som en mindre trombon kanske hehe.

Ska fortsätta lite till innan jag kryper till sängs. Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Gårdagens mellomys ;)

Av Caroline - 5 februari 2017 00:00

God kväll!

Det har varit hektiska timmar här hemma. I princip direkt efter att jag hade landat igår åkte jag till min mosters 50-års fest en stund innan jag åkte och mötte min pojkvän som kom med tåget.

Idag har vi mest slappat vid tv:n, promenerat och ätit middag med min pappa och hans gäster. Och inte att förglömma, sett melodifestivalen!

Nu blir det dock sängen, är helt slut. God natt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards