Carrolajsa

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Caroline - 1 februari 2017 19:15


Äntligen!!!!!! Nu är tentaperioden över och ni anar inte hur skönt det är, sådan lättnad. Åtminstone tills man börjar tänka på om man klarade dem eller inte hehe. Efter tentan hade jag ett möte med den internationella koordinatorn vilket alltid är lika trevligt för han är så himla trevlig. Efter mötet gick jag hem en snabbis för att lämna mina böcker innan jag begav mig till tågstationen för att åka på en sista "resa". Jag hade nämligen inte varit i staden Brugge så ville passa på att göra det. Det var en väldigt trevlig stad så glad att jag hann dit. Dock började det regna efter ett tag och sedan fick jag extremt ont i mitt knä så då var det dags att åka hem. 


Nu ikväll ska jag packa, städa och fixa lite jobb vid datorn. Hoppas ni får en trevlig kväll, kram. 


   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards