Carrolajsa

Alla inlägg den 6 december 2017

Av Caroline - 6 december 2017 22:37


God kväll!

Idag har jag suttit i möten hela dagen. Ordföranden trodde vi skulle bli klara vid 13 men vi blev klara 19.15 Vi blev dock klara och en överenskommelse nåddes vilket var det viktigaste. Även om det kan låta som en lång dag är det kul att ha heldagar för då hinner man träffa massa människor. På stora möten sitter man oftast i bokstavsordning och beroende på sammanhang kan ens grannar variera lite, den här veckan har jag till exempel suttit bredvid Palestina och Schweiz (vars ena representant var väldigt snygg hehe). Man pratar ibland under pauser eller utbyter förstående blickar. Under lunchen hinner man också umgås lite och idag åt jag lunch med min danska praktikantkollega. Han och jag går på ganska många möten ihop så det är alltid trevligt när man hinner prata ordentligt.

Eftersom mötet drog över och jag var den enda representanten från Sverige och därför inte kunde gå innebar det att jag missade dagens luciatåg. Tråkigt eftersom det var en av höjdpunkterna denna veckan men så blir det.

Nu ska jag hoppa i säng för är så himla trött. Hoppas ni haft en bra dag. God natt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards