Carrolajsa

Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Caroline - 14 juli 2016 18:52


Hade en väldigt trevlig kväll igår med några vänner. Först lagade vi mat och sedan åkte vi till en park och dansade. I stan har de olika sommaraktiviteter och igår var det dags för lindy hop. Där var två instruktörer och vi som ville lära oss stod i en ring och bytte parter hela tiden. Det var himla kul och jag insåg hur mycket jag saknar dans. Dansade några år när jag var yngre men har inte tid nu vilket är lite synd men det var kul att göra det igen sådär en kväll. 


Idag har jobb stått på schemat, har haft en ganska lugn dag vilket var skönt för har varit så trött idag. Det känns dessutom som att jag ska bli förkyld, det kliar i örat och halsen vilket ibland innebär att jag ska bli förkyld. Resten av kvällen kommer därför tillbringas i sängen, med datorn. Bra när man kan göra viktiga saker i liggande position i sängen hehe. 


Hoppas ni får en trevlig kväll, kram! 


       

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards