Carrolajsa

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Caroline - 24 mars 2016 07:47


God morgon! 

Efter ett par timmars jobb nu på morgonen är tentan inskickad och jag mår illa och har ont i magen, klassisk "efter tenta känsla"... Nu vilar mitt öde i lärarnas händer hehe. Det bästa av allt är dock att nu har jag PÅSKLOV! Kan inte minnas senast jag var helt ledig över en påsk, även om man hade påsklov på gymnasiet hade vi alltid så mycket plugg att göra då så man var inte ledig... Jag har lite saker att ta itu med under de här dagarna men min nya kurs börjar inte förrän på tisdag och jag har typ lovat min kompis att inte plugga under de här dagarna, hon tyckte jag behövde vara ledig på riktigt efter de här två intensiva kurserna och hon har förmodligen rätt. 


Idag har jag lite ärenden att uträtta. Ska en sväng till banken, handla, städa och lite annat men det ska bli skönt att ha en dag utan pluggstress som hänger över en. Hoppas ni får en bra torsdag, kram! 


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards