Carrolajsa

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Caroline - 17 mars 2016 21:32


God kväll! 


Eller god vet jag inte. Har inte haft en toppendag idag, känner mig småsjuk och har tentaångest. Har ägnat dagen åt föreläsning och plugg. Nu under kvällen har det också blivit en promenad för att skingra tankarna och få lite nytt syre i hjärnan. Har lite saker att göra vid datorn innan det blir sängen. Imorgon får vi vår hemtenta och kommer ha fram till torsdag på oss att skriva. Jag har pluggat mycket men har lite dålig magkänsla. Känns som att hemtentor har en tendens att vara lite oklart formulerade och lite svåra att få ett bra grepp om men vi kan hoppas att jag har fel och att den är helt tydlig den här gången hehe. Nu ska jag fortsätta få undan lite saker innan jag kryper ner i sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 

Dagens utsikt... 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards