Carrolajsa

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Caroline - 4 mars 2016 15:14


Hejsan mina vänner! 


Då var det fredag igen, känns som att den här vecka har gått himla fort. Idag har var varit på en föreläsning som hölls av två rådmän (domare i förvaltningsrätten), pluggat, bakat, fixat jobb vid datorn och nu ska jag plugga lite till. Känner mig fortfarande inte helt kry så det är väl tur att jag har lugna fredagsplaner. Min förhoppning är god mat och film men vi får väl se hur det slutar, kan lika väl bli en macka till middag och plugg hela kvällen, man vet aldrig ;)


Hoppas ni får en trevlig fredag, kram!


 
Inte så bra bild men detta är gårdagens fynd. Jag gillar att shoppa men ogillar att spendera en massa pengar vilket inte riktigt går ihop. Igår lyckades jag dock för allt på bilden gick totalt på 498 kr. Inte illa för två klänningar, ett par skor, en kavaj och en tröja. Perfekt!



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards