Carrolajsa

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Caroline - 2 juli 2015 11:00


Även om terminen på juristprogrammet är över så bestämde jag mig för att fortsätta plugga den här sommaren. Jag läser en kurs i vittnespsykologi på halvfart på distans. Jag tycker att det är väldigt intressant och känner att det är ett intressant komplement till ”vanliga” utbildning. Jag var lite tveksam till om jag skulle orka plugga mer då jag egentligen känner att jag behöver en paus men jag bestämde mig för att köra. Tentan är inte förrän i augusti så jag har lite tid på mig. Det är en del som ska läsas och en del uppgifter som ska göras och det är inte helt enkelt att sätta sig in i ett nytt ämne sådär. Men det är väldigt intressant så det ska nog gå det också. Man måste testa för att utvecklas.


Nu ska jag snart iväg, hoppas ni får en bra dag, kram!    

Av Caroline - 2 juli 2015 09:27

God förmiddag!
Då var det redan torsdag och det innebär jobb för min del. Börjar dock inte förrän 12 så har lite tid på mig att göra annat. Det kommer vara plugg som gäller.

Igår var vi som sagt på marknad. Det blev några fynd, bland annat en väska, en keps och filmer. Ett åk med extreme fly blev det också. Där var ganska mycket folk men inte olidligt mycket och vädret var väldigt skönt. Tvekade först på om jag skulle åka för mådde inte så bra men det blev bättre så det var tur att jag följde med. Nu ska jag plugga så jag hinner göra något. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards