Carrolajsa

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Caroline - 22 maj 2015 22:09

God kväll!

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har pluggat en hel del vilket känns bra. Har dock känt mig lite off och seg idag så vid 20 lade jag av för idag och satte på en film och fixade lite jobb vid datorn. Filmvalet föll på Dear John, den är så himla fin tycker jag, kände att det var det jag behövde idag ;) Nu väntar snart sängen så att jag förhoppningsvis känner mig piggare imorgon för då blir det återigen plugg hela dagen. You just gotta love tentaperioder hehe.

Trevlig kväll!

Av Caroline - 22 maj 2015 09:30

God förmiddag!


Här går hjärnan på högvarv för dagens plugg är i full gång. Sov dock väldigt dåligt i natt så är inte den piggaste men det får gå. Idag står plugg och läkarbesök på schemat så jag ska nog kunna överleva den här dagen också. Längtar dock redan lite tills jag får krypa ner i sängen igen hehe.


Nu ska jag fortsätta plugga en stund till innan jag ska göra mig i ordning och gå till bussen. Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards