Carrolajsa

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Caroline - 3 maj 2015 21:43

Efter en lång dag är det snart dags för sängen. Jag inledde dagen med plugg innan det bar av mot kyrkan. Väl i kyrkan berättade jag lite kort om våra projekt och vårt arbete och fick även se alla fina saker som stickgruppen har stickat åt barnen. Tack vare dem kommer många barn slippa frysa om nättera <3

Resten av dagen har jag ägnat åt plugg. Vi har en redovisning nu i veckan som kommer betygsättas så det kommer bli en hel del arbete med det nu under veckan som kommer. Nu ska jag avsluta det jag håller på med och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra helg, kramis!  


     



Av Caroline - 3 maj 2015 17:00


Glöm inte att deklarera nu innan den 4 maj! Man vill ju inte missa sin chans att få tillbaka pengar på skatten. 




 



Av Caroline - 3 maj 2015 09:30

God morgon!


Idag bär det av till kyrkan. Dagens kollekt ska gå till vår organisation Growing Together vilket vi är väldigt glada över. Därför ska jag berätta lite om vårt arbete i samband med gudstjänsten. Efter kyrkan blir det till att gå direkt hem och sätta sig och plugga. Det är lite mindre än en månad till nästa tenta, blä…


Hoppas ni får en bra söndag, kram!   


 

Gårdagens avslutning, efter en lång pluggdag. 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards