Carrolajsa

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Caroline - 17 maj 2015 12:30


Ett riktigt I-landsproblem som jag ofta är vad jag ska laga för mat. Jag vet att frysen är full av mat men min inspiration ligger på 0. Jag är väldigt sällan sugen på mat (fråga min pojkvän och pappa, de är ganska trötta på my lack of inspiration hehe). Sedan vill jag också att det ska gå snabbt att laga, speciellt nu när det är tentaplugg som gäller. Jag tycker att det är kul att laga, bara man kommer på vad man ska laga. De senaste dagarna har inte ribban legat så högt – omelett, makaroner och färdiga vegetariska bullar, klyftpotatis och sallad. What a star chef haha. Jag ser dock fram emot sommaren då man har lite mer tid så att man kan laga mat som tar lite längre tid, typ paj och grytor. Och baka! Man ska ha något att se fram emot. Och till sommaren finns där mycket saker att se fram emot

På tal om mat så börjar snart magen kurra, det återstår att se vad som står på dagens meny ;) 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards