Carrolajsa

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Mysig helg

Av Caroline - 22 februari 2015 20:42

Vet inte var den här helgen har försvunnit, tiden har bara sprungit förbi!

I fredags var jag först i skolan och sedan mötte jag upp min pojkvän och en del av hans familj för lunch. Kvällen spenderade vi hemma hos min pojkvän med plugg och tv.


På lördagen var det dags för frukostkalas hos mamma för att fira min syster. Vi stannade där ganska länge och på kvällen blev det lite plugg för oss innan jag och min pojkvän delade en pizza framför melodifestivalen, lördagsmys på hög nivå.  


Idag var det dags för mig att sjunga på ett barndop. Det var himla kul att bli tillfrågad och kände mig lite hedrad inför uppgiften. Ofta i min familj när det handlar om sång handlar det om min syster som är väldigt duktigt men för en gångs skull var det jag som skulle sjunga själv. Det går ju sällan 100 % när man sjunger men det gick faktiskt bra idag och de som var i kyrkan verkade nöjda. Efter dopet bar det av hemåt för att fira min syster som fyller 19 år idag (helt sjukt att hon redan är 19 år!). Nu har dock gästerna åkt och jag ska plugga en stund innan det blir sägen.

Hoppas ni har haft en bra helg! Kram <3  


 
Dagens outfit :) 

 
Doppresent

  
Fick en superfin blomma som tack för sången :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 7 juli 2020 22:43


Nu har jag haft två semesterdagar, än så länge känns det bara som en långhelg men det har varit väldigt skönt so far. Hittills har jag hunnit med massage, ansiktsbehandling, frukost med en vän och middag med en annan vän. Imorgon åker jag ner mot S...

Av Caroline - 4 juli 2020 12:25


Äntligen har jag semester! Ska bli så skönt. Har jobbat otroligt mycket den senaste veckan. Utöver det har jag också varit på aw och fixat lite volontärjobb. Idag ska jag möta upp en vän för att titta på möbler och äta middag. Hoppas du får e...

Av Caroline - 25 juni 2020 22:09

Nu är det mycket att göra. Jag jobbar nästa vecka också sedan går jag på semester så det är otroligt mycket som ska avslutas på jobbet innan dess. Samtidigt vill man njuta av vädret och träffa vänner innan alla åker på olika håll för semester. ...

Av Caroline - 21 juni 2020 21:02

Hoppas du har haft en fin midsommarhelg! Jag har haft en supermysig helg. I torsdags var jag hemma hos en kompis på middag. I fredags kom en vän hem till mig. Vi gick en promenad, lagade mat och satt och pratade halva natten. I går mötte jag upp en...

Av Caroline - 13 juni 2020 23:18


Det här har varit en lång dag. Jag har jobbat hela dagen och efter jobb mötte jag upp en vän. Hon mötte mig utanför jobbet och sedan gick vi in till stan för att äta. Vi testade ett ställe med veganska burgare, mycket gott var det! Efter maten ...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards