Carrolajsa

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Caroline - 16 februari 2015 20:42

Hej svejs!


Idag har det varit något allvarligt fel på mig, har varit så grymt trött hela dagen! Jag sov strax över 8 timmar natten till idag och jag har sovit ganska mycket i helgen men ändå har jag känt mig som en zombie nu framåt eftermiddagen. Jag kom hem vid 17 och då åt jag och sedan satt jag mig för att plugga men somnade till vid skrivbordet ett par minuter och sedan lade jag mig i sängen (kanske inte det bästa men behövde sträcka ut ryggen) och då somnade jag där ett par minuter. Kände att jag behövde lite nytt syre i huvudet så jag gav mig ut i kylan på en powerwalk. Det hjälpte lite så jag klarade av att plugga en stund till utan att somna. Nu har jag lite saker att fixa vid datorn och sedan tänkte jag läsa lite till innan det blir sängen. Ska försöka sova lagom antal timmar i natt så att jag är pigg imorgon ;)


Hoppas ni har haft en bra dag, kram!   

Av Caroline - 16 februari 2015 08:00

God morgon!
Då var det måndag och en ny vecka kickar igång. Den här veckan blir det mycket plugg för min del. I fredags var det en månad till tenta så det börjar dra ihop sig, blä...
Idag står två föreläsningar och just plugg på schemat.

Jag önskar er en trevlig måndag, kram!


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards