Carrolajsa

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Caroline - 12 augusti 2014 22:28

Ikväll hade jag en väldigt trevlig kväll med en av mina kära vänner. Vi gick högstadiet tillsammans och träffas i superofta men när vi väl gör det är det himla trevligt. Hon är en sådan person som man verkligen kan prata med. Idag köpte vi med oss fika och satt i parken. När det började bli lite kyligt tog vi en långpromenad genom stan. Och självklart gick munnarna hela tiden.

Nu har jag tittat på böcker inför terminsstarten, inte långt kvar. Men nu blir det sängen. God natt :)

Är lite höstvarning nu när skinnjackan åker på...

Av Caroline - 12 augusti 2014 16:06

Då var den här jobbveckan igång för fullt och vi har hand om 18 väldigt livliga och söta barn.
I söndags var det barndop som gällde och jag och min syster överaskade med att sjunga två låtar. Föräldrarna till pojken var de enda som visste. Och pojken, som är vår nästkusins son var typ världens sötaste och snällaste.

Igår var det jobb som gällde och sedan drog jag direkt vidare till gymmet. Efter det blev det en snabb sväng hem till mamma och sen hem till min pojkvän <3

Idag har det varit jobb men nu ska jag snart iväg och möta upp en vän och åka in en sväng till stan.
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards