Carrolajsa

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Caroline - 14 augusti 2014 21:50

Nu när terminsstarten närmar sig är det en del som ska fixas. Idag hade jag lite tid över så då blev det till att beställa böcker (för nästan 4000...) och ansöka om CSN. Förutom det har jag också svarat på några mail, tagit en powerwalk, städat och lagat mat (då lyckades jag också bränna två fingertoppar efter att ha råkat hålla om ett varmt galler, smart!).
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova. Imorgon är min sista arbetsdag och på kvällen väntar avslappning på spa, längtar!
Hoppas ni har haft en bra torsdag <3

Av Caroline - 14 augusti 2014 16:06

Hej svejs!
Igår var det tjejkväll som gällde. Det blev god mat, mycket skratt och prat. Det behöver inte vara så avancerat när man träffas.

Idag har vi varit på utflykt med barnen på jobbet. Vi var på museum och i domkyrkan. Det var väldigt trevligt men man är lagom trött efter att ha varit iväg med 18 livliga och energiska barn.

Ikväll blir det en lugn kväll för mig. Ska vara hemma och städa, laga mat, jobba lite vid datorn och se film.
Hoppas ni har en bra dag <3

Middag ute i sensommarsolen med trevligt sällskap är svårslaget :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards