Carrolajsa

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Caroline - 25 april 2013 23:39

Jag tittade precis på filmen One day, en bra och fin men sorglig film :)

De träffas som unga och går igenom mycket tillsammans. Det centrala i filmen är att de har varandra vilket är det viktigaste för oss alla. Vad hade vi gjort utan vår familj och våra vänner? Det är så skönt när man känner att det finns människor som är där för en om det är något. Jag har sådan tur att ha den familj och de vänner som jag har. När jag fick beskedet om min gammelmormor igår så sade min vän som var med mig då, hör bara av dig om du vill prata och när jag var på kören pratade min kantor med mig och frågade hur det var och erbjöd sig att öva med mig och min syster för vi planerar att sjunga på begravningen för det finns en låt mormor Ella sade att hon ville att vi skulle sjunga på begravningen... Jag fick också sms av två av mina närmsta vänner; ett där det stod kram, finns alltid här och ett där det stod att "hör bara av dig om du vill prata, ta hand om dig och hör bara av dig om det är något och så du vet..." Tack Sofia, Jenny, Victoria och Kenny och alla andra fantastiska människor som jag har runt omkring mig <3

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och hoppas på att jag kan sova bort febern! God natt <3

Av Caroline - 25 april 2013 19:52

Gud vad jobbigt det är att vara förkyld och ha feber! Det gör en helt matt och varje sak man ska göra känns så sjukt ansträngande. Tur då att jag har suttit stilla hela dagen och pluggat ;) Jag har vilat lite också men har läst en del eftersom jag inte fick läst så mycket igår pga vad som hände...
Igår när min mamma hade ringt och sagt vad som hade hänt väntade jag på min syster så vi kunde ta tåget tillsammans och så åkte vi hem till vår moster och kusin och vår mamma och mormor kom också dit så vi kunde prata lite om vad som hade hänt och bara vara tillsammans så det var skönt.
Det är tur att tråkiga och negativa saker ofta för något positivt med sig också <3
Nu ska jag läsa lite till innan det är dags för sängen. Ha det fint, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards