Carrolajsa

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Caroline - 2 april 2013 22:42

Det känns som måndag idag och det faktum att det är tisdag gör så att det blir lite rörigt ;) Jag har flera gånger tänkt fel när jag har gått igenom veckans planering i huvudet. Men jag vet att det är tisdag, imorgon är det onsdag med seminarie i skolan och sedan jobb och imorgon åker också min syster och pappa till London, de små fuskisarna! 

Min dag idag har mest bestått av plugg, lite One tree hill och en powerwalk. Var egentligen sugen på att springa men har lite ont i halsen för jag tror jag börjar bli förkyld så det kändes bättre att ta det säkra före det osäkra. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, något som min kropp har velat hela dagen, god natt <3


 

Idag körde jag på svart och silver, tröjan jag hade på mig var en av de jag fick på posten för några dagar sedan och jag trivdes väldigt bra i den :) 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards