Carrolajsa

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Caroline - 10 februari 2013 18:48

Hej-svejs! Då var det söndag kväll och en ny vecka börjar snart :) Veckan som gått har varit väldigt bra, väldigt mycket att göra men det har varit roliga saker. Jag har varit hemma i en månad och allt börjar kännas som vanligt och igår när jag gick hem från tåget fick jag till och med uppleva raketer för någon hade väl hittat raketer i garaget sedan nyår ;)
Idag var det dags för lite aktiviteter i kyrkan så jag var där i förmiddags och hjälpte till och hela eftermiddagen har jag ägnat åt att plugga. Jag har massor att läsa så jag får nog fortsätta med det! Jag har massor med saker att hitta på i veckan som kommer också så ska försöka gå och lägga mig i tid så jag är pigg inför den nya veckan. Ha det fint <3

På bilden här har vi lilla Benedict, en av pojkarna från barnhemmet i Kenya, och även om jag vet att det inte är möjligt så önskar jag innerligt att jag fick ta med mig honom hem. Det tjänar ingenting till att tänka på det typ varje dag men drömma kan man <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards