Carrolajsa

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Caroline - 27 januari 2013 11:30

Fick precis höra att Peter Jöback ska spela Phantom of the opera på Broadway, hur häftigt är inte det! Jag såg honom i den rollen i London i våras när jag var där och den var helt fantastisk! Alla var grymt duktiga och de var väldigt imponerande. Enligt mig besitter Peter Jöback en av de bästa rösterna och han som person verkar helt fantastisk och väldigt inspirerande så det hade ju inte varit fel att få åka dit och se musikalen ;) Stort grattis och lycka till säger jag till Jöback :)
     Her majesty’s theatre i London där den spelades när vi såg den


Av Caroline - 27 januari 2013 09:52

Då var det söndag igen och ytterligare en vecka har gått... Jag har varit hemma i lite över två veckor vilket känns väldigt konstigt. Jag har kommit in i den vanliga rytmen igen och allt känns mer och mer normalt att göra men visst känns vissa saker fortfarande ovana och lite konstiga... Det mesta som behövdes fixas är avklarat, typ som att storstäda rummet, köpa studentlitteratur, massa småsaker som skulle köpas och framförallt träffa alla jag inte har träffat. Jag har inte hunnit träffa alla än men det kommer väl :)

Idag blir det till att plugga i princip hela dagen och kanske också åka iväg en snabbis och titta efter en ny dator då den jag har inte riktigt vill samarbeta med mig :/

Hoppas ni får en bra söndag!



Jag och underbara Veronica och Jane :) 



Förutom att man själv inte ser så fräsch ut är den här bilden så söt med David Francis och
hans underbart söta leende :) 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards