Carrolajsa

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Caroline - 23 april 2013 19:44

Med tanke på rubriken och sett till vad jag brukar ägna mina dagar åt att göra så är det kanske inte så förvånande när jag säger att jag har pluggat hela dagen idag :) vi hade föreläsning 8-10 sedan köpte jag och två vänner tidig lunch och satte oss och pluggade tillsammans till typ 15. Jag var hemma vid 16 och sedan dess har jag suttit och läst. Om en stund får jag dock en paus för då ska jag möta upp Victoria för en kvällspromenad <3
Ha det fint!

Av Caroline - 23 april 2013 07:49

Idag är man inte super pigg... Jag stannade hos min mamma i natt och den lägenheten är inte så stor så jag delade rum med mina snart 8 åriga bonussyskon och de låter alltid när de sover, typ snarkar och så och det brukar jag klara men i natt var det något annat. Alma drömde något så hon låg och sparkade, slogs, halvskrek och var arg på någon i sömnen så hon förde en massa ljud så det blev lite svårt att sova. Har dock bara två timmars föreläsning idag och sedan ska jag och ett par vänner plugga tillsammans efter så det ska nog inte vara några problem med att klara av den här dagen heller. Sömnbrist lider jag av ganska ofta ;) 

Hoppas ni får en bra tisdag! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards