Carrolajsa

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Caroline - 11 april 2013 21:33

Trots att jag var i Ullared igår och shoppade en hel del hade jag några ärenden att göra idag efter att ha suttit på skolan och pluggat i en massa timmar. I två av affärerna jag gick in i pep larmbågarna både när jag gick in och ut. Detta har hänt förr men då hade jag smink i väskan som kanske var anledningen till pipandet, enligt hon i kassan, men idag hade jag inget konstigt! Bara en massa böcker, pennor, IPad och plånbok. Det är sjukt jobbigt för man vet ju att folk tror att man har snott något... Jag är helt nervös av att gå in i butiker, det är ju bra för ekonomin men jobbigt för mig... Jag förstår inte de som snattar, jag blir nervös av att det piper och då vet jag att jag inte har tagit något för det skulle aldrig falla mig in att göra det :/ Får försöka komma på vad det kan vara som utlöser det...
Nu har jag dock lite annat att göra, några mail som ska skickas, några sidor som ska läsas och en väska som ska packas för imorgon bär det av på läger.
Ha en trevlig kväll <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards