Carrolajsa

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Caroline - 9 februari 2013 08:37

God morgon <3
Jag vet inte hur det är hos er men här bara snöar det! Även om det är fint när snön ligger på marken så är det ganska jobbigt att vara ute i den. Jag och en kompis gick en sväng på stan igår mellan föreläsningarna för hon skulle handla smycken inför gårdagens fest och snön vräkte ner och trots att vi inte var ute så länge så var vi helt vita när vi väl kom in. Festen vi gick på igår var vår novischfest, med andra ord slutet på vår nollningsperiod, så det var trerätters middag, öl, vin, dans och bordsherre. Vi hade en väldigt trevlig kväll och natt, det enda var fötterna som inte riktigt var så glada när klockan närmade sig två eftersom jag hade ett par klackar så när vi väl fick på oss våra platta skor när det var dags att gå till bussen tyckte vi att det var sååå skönt, men som det gamla talesättet säger; vill man vara fin får man lida pin ;)

Idag är det några timmars jobb som gäller så ska bege mig ut i snön om en stund. Hoppas ni får en bra dag!


  En dålig bild tagen på toaletten men jag körde på svart klänning, guldiga smycken, svarta skor och liten kofta :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards