Carrolajsa

Alla inlägg den 24 september 2019

Av Caroline - 24 september 2019 21:12


Idag gick jag från jobbet tidigt för jag hade ett privat möte. Jag hann dock bara komma till tunnelbanan när jag får ett samtal om att mötet är inställt pga sjukdom. Jag övervägde att gå tillbaka till jobbet men insåg sen att jag har ganska mycket flextid (och hade jobbat 7 timmar trots att jag gick tidigt) så jag förtjänade en extra lång eftermiddag hehe. Jag åkte därför in till stan för att fixa mina glasögon som var på väg att gå sönder och gick en sväng på stan. Väl hemma har jag fixat matlådor, jobbat lite vid datorn och skärmshoppat.

Imorgon väntar massa jobb och på kvällen ska jag möta upp en vän för fika. Nu blir det sängen! Hoppas du haft en fin kväll, kram.

Idag gjorde jag halloumi- och morotsbiffar, de blev så goda. Tips!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards